Easton Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag kom in nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 jag med, NICE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Det fungerar även för mig nu. Datumet har ändrats till rätt & PSN fungerar. Det enda jag har märkt är att mina MW2 trophies fortfarande är borta, men jag antar att de dyker upp förr eller senare :P Redigerat 2 Mars 2010 av YaTwice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Det fungerar även för mig nu. Datumet har ändrats till rätt & PSN fungerar. Det enda jag har märkt är att mina MW2 trophies fortfarande är borta, men jag antar att de dyker upp förr eller senare :P jag hoppas att dom dyker upp för det är ju synd att får jätte många trophies och så försvinner allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) jag hoppas att dom dyker upp för det är ju synd att får jätte många trophies och så försvinner allt Japp, de är tillbaka.Startade upp spelet, stängde ner, och kollade under Trophysamling, och ta-dah, de var tillbaka. Dock så var datumet tydligen fel (1/3, var blind att jag inte såg det), men det var ju bara att ändra under Datum & Tid :P Redigerat 2 Mars 2010 av YaTwice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.