Chilla Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Jag har precis klarat Woodfall Temple och jag undrar vad som händer om jag spelar Song of Time och återvänder till första dagen? Jag vet att man kan spara genom en Owl Statue eller Song of Time men vad förlorar jag på det? Behöver mer tid och vill därför veta hur jag ska spara utan att förlora tid eller progress. Känner redan till hur man saktar ner tiden. 1. Måste jag göra om Woodfall Temple om jag spelar Song of Time? 2. Kommer vattnet i Woodfall isåfall vara förgiftad igen som det var i början?
MysticGohan Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Om du har klarat bossen i templet så kommer du fortfarande ha "klarat" den och ha kvar alla saker du fått, om du spelar Song of Time så hamnar du på dag 1 igen och du kan då gå och göra andra templet istället PS. spela Song of Time baklänges så får du se vad som händer
Chilla Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Aha ok tack så mycket! Jag vet redan vad som händer om man spelar Song of Time baklänges, men tack ändå. :thanks:
Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Dina pengar som du har i plånboken försvinner, men de på banken blir kvar.
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Om du sparar vid en Owl Statue så förlorar du tid eftersom att du inte startar om från dag 1. Och ja, vattnet kommer vara giftigt om du startar om (Men du kan gå och döda bossen igen).
Chilla Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2010 OK tack! Men, vad händer om man inte hinner på 3 dagar? Måste jag börja om allt?
Poesi Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 Jag vet faktiskt inte, men det kommer inte hända så.
Hivee Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 Du kan spara vid olika tillfällen, t ex vid ugglorna (tror jag ;p)
Patrickmannen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Om du spelar Song of Time förlorad du alla pengar om du inte har satt in dom på banken, alla pilar, alla bomber alla saker du har i flaskorna etc men inte sakerna själva. Och ja vattnet kommer fortfarande att vara förgiftat.
Rekommendera inlägg