Ghostbuster9 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Killzone 2 har bättre mp, just sayin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? HejSan på Dejsan Redigerat 2 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 1. Det är roligare när man går upp i level. 2. Kanske inte LittleBigPlanet men Avatar. 3. Kolla på Spelbutiken eller Tradera. Cdon.com har också ganska bra priser. Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? hahahahaha Morden Warfare 2 :lol: :D Morden :D :lol: kan du inte stava eller? Sluta spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? svarar bara på ettan storyn är ganska kul men Online är det riktigt kasst i längden börjar det bli tråkigt med allt kasst MW2 har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Köp Call of Duty 4: Modern Warfare till dit PS3, jag kör gärna med dig. =)Tycker att MW2 är tråkigt online och för komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 MW2's MP är noob friendly Period Storyn är rätt kort, men kan ändå mäta sig med MW1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? 1: Nej. 2: Nej. 3: Kolla in på http://webbhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Har bestämmt mig för att köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Din STÖRSTA fail på 10 år, men, det är inte jag som kommer gråta fem timmar i streck. Du märkte inte att nästan alla ogillade det? Men du bestämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Köp Call of Duty 4: Modern Warfare till dit PS3, jag kör gärna med dig. =)Tycker att MW2 är tråkigt online och för komplicerat. Håller med honom CoD4 är mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Helt klart!!! Mw2 är en av dom bästa online spel som inns på ps3!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.