Ghostbuster9 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? HejSan på Dejsan Redigerat 2 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera
MegaSvampen Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 1. Det är roligare när man går upp i level. 2. Kanske inte LittleBigPlanet men Avatar. 3. Kolla på Spelbutiken eller Tradera. Cdon.com har också ganska bra priser. Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? hahahahaha Morden Warfare 2 :lol: :D Morden :D :lol: kan du inte stava eller? Sluta spamma. Citera
Proccito Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? svarar bara på ettan storyn är ganska kul men Online är det riktigt kasst i längden börjar det bli tråkigt med allt kasst MW2 har Citera
ImbazFuhrer Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Köp Call of Duty 4: Modern Warfare till dit PS3, jag kör gärna med dig. =)Tycker att MW2 är tråkigt online och för komplicerat. Citera
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 MW2's MP är noob friendly Period Storyn är rätt kort, men kan ändå mäta sig med MW1. Citera
Torcida Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? 1: Nej. 2: Nej. 3: Kolla in på http://webbhallen.com Citera
Ghostbuster9 Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Har bestämmt mig för att köpa det! Citera
ImbazFuhrer Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Din STÖRSTA fail på 10 år, men, det är inte jag som kommer gråta fem timmar i streck. Du märkte inte att nästan alla ogillade det? Men du bestämmer... Citera
Proccito Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Hej! Jag funderar på att köpa Morden Warfare 2! Men har lite frågor! 1: Är det kul, i längden? 2: Är det värt att byta in James Camerons Avatar The Game och LittleBigPlanet (PSP) för att få det? 3: Vart är det billigast? Köp Call of Duty 4: Modern Warfare till dit PS3, jag kör gärna med dig. =)Tycker att MW2 är tråkigt online och för komplicerat. Håller med honom CoD4 är mycket bättre Citera
GangstaLean Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Helt klart!!! Mw2 är en av dom bästa online spel som inns på ps3!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.