ImbazFuhrer Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Helt klart!!! Mw2 är en av dom bästa online spel som inns på ps3!!!Uhmm... Neeej? MAG äger till och med MW2.Om man är en riktig gamer spelar man MW1. Når prestige snart. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Tycker du* MW2 är ett riktigt bra spel imo, även fast singleplayern vart lite lackluster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 MW2's MP är noob friendly Period Storyn är rätt kort, men kan ändå mäta sig med MW1. Jag tycker som dig. MP:n kan vara för noob friendly ibland dock, men skitsamma. I have a good time playing MW2, yeah =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 4 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Har gjort bytet, bytte in Avatar och LittleBigPlanet och fick köpa det för 160 kronor! Tycker att Modern Warfare 2 var grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Har gjort bytet, bytte in Avatar och LittleBigPlanet och fick köpa det för 160 kronor! Tycker att Modern Warfare 2 var grymt!VÄnta en vecka så får du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Har gjort bytet, bytte in Avatar och LittleBigPlanet och fick köpa det för 160 kronor! Tycker att Modern Warfare 2 var grymt!Vänta 2 veckor så ångrar du dig rejält. MW2 är överskattat, tycker jag. Redigerat 4 Mars 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Alla CoD är överskattade (och beroendeframkallande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jaa, det har du rätt i. Men ändå så tycker jag att MW2 är sämst hittills... Jag tröttnade nästan direkt efter att jag klarat ut storyn, men på CoD 4 fortsatte jag tills jag klarat Veteran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra! Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var. SEE YOU ON THE BATTLEFIELD!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra! Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var. SEE YOU ON THE BATTLEFIELD!!!! :evil: Japp, den 4:e april smäller det. När man lirade demon kände en känsla som inte MW2 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra! Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var. SEE YOU ON THE BATTLEFIELD!!!! :evil: Japp, den 4:e april smäller det. När man lirade demon kände en känsla som inte MW2 har. du vet att det redan är ute va :-]? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra! Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var. SEE YOU ON THE BATTLEFIELD!!!! :evil: Japp, den 4:e april smäller det. När man lirade demon kände en känsla som inte MW2 har. du vet att det redan är ute va :-]? Fyller år den 4:e april, satsar att få det då :* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.