CityHero Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Hej Alla Halo Spelare Nu är det dags för mig att göra den sista Vidmaster Challenge På Halo 3 ODST. Och Det är Endure. Får Jag Den Så Får Jag Recon :P Jag har försökt många gånger , men har aldrig lyckats på grund av någon laggar eller lämnar spelet. Söker Erfarna Spelare Som Kanske Redan Fått Achivmenten och vet hur man gör. Skulle BLi Himla Tacksam om man kunde få Hjälp :) :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Hej Alla Halo Spelare Nu är det dags för mig att göra den sista Vidmaster Challenge På Halo 3 ODST. Och Det är Endure. Får Jag Den Så Får Jag Recon :P Jag har försökt många gånger , men har aldrig lyckats på grund av någon laggar eller lämnar spelet. Söker Erfarna Spelare Som Kanske Redan Fått Achivmenten och vet hur man gör. Skulle BLi Himla Tacksam om man kunde få Hjälp :) :) ;) Anmäler mig för hjälp...Har själv fått achievementen och klarat alla Halo spel på legendary + Alla call of duty på veteran.... Har Recon :) Ja jag vet hur man får den men jag kan inte spela vilken tid som helst... Adda SLeepINGwhatER och sen får jag skicka ett meddelande när jag kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.