Easton Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Tjo, jag har en Fujitsu laptop som jag inte får igång. Jag skulle sätta på "pinnacle studio 11", ett inspelningsprogram. Då frös sej datorn. Jag orkade inte vänta, så jag tröck på knappen på datan. När jag startar den igen, så står det längst ner i hörnet: <ESC>: Diagnostic Screen, <F2>: BIOS Setup, <F12>: Boot Menu Hur ska jag få igång datorn igen? Och om den står kvar utan att jag trycker på nåt, så blir bilden svart med ett blinkande understrycket streck högst uppe i vänstra hörnet. Vet någon hur jag ska lösa problemet? Snabba svar önskas :) Redigerat 2 Mars 2010 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ctrl+alt+delete... Eller så tar du normal startup om de finns och trycker enter? Eller så är den trasig och måste in på lagning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Låter som att operativsystemet har fuckat sig eller att hårddisken har krashat tycker jag... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Tror det är hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Vad får du upp för alternativ när du trycker F12? Har du kopplat ut alla externa enheter? Tagit bort USB, tagit ur skiva i CD-romen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.