Hoppa till innehåll

Största Uppdaten Det Här Året Hittills


Rekommendera inlägg

Det blir ju i stort sett ingen ändring.

 

Slog du 10 då slår du 100 nu, slog du 11 då slår du 110 nu.

 

Slåg du 10.5 då slår du 105 nu. Slog du 12.6 då slår du 126 nu. Vad dom har gjort är att göra så att decimalerna räknas på ditt slag.

Och därför är denna update TOTALT onödig. Av vilken anledning gör man så här?

Får man fortfarande 4 exp per skada??? xD

 

0.4xp per hit antar jag att det är nu. Det blir lättare att räkna på också antar jag.

 

Det blir ju fucked up att räkna på, nu får dom ju förfan lägga till en decimal på exp för skillen, annars blir det skumt :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det blir ju i stort sett ingen ändring.

 

Slog du 10 då slår du 100 nu, slog du 11 då slår du 110 nu.

 

Slåg du 10.5 då slår du 105 nu. Slog du 12.6 då slår du 126 nu. Vad dom har gjort är att göra så att decimalerna räknas på ditt slag.

Och därför är denna update TOTALT onödig. Av vilken anledning gör man så här?

Får man fortfarande 4 exp per skada??? xD

 

0.4xp per hit antar jag att det är nu. Det blir lättare att räkna på också antar jag.

 

Det blir ju fucked up att räkna på, nu får dom ju förfan lägga till en decimal på exp för skillen, annars blir det skumt :S

 

Hmm? Du verkar inte fatta. Du räknar ut xp'n på exakt samma sätt som du gjorde innan, bara att du byter ut 4 med 0.4.

 

Och eftersom det du slår inte längre innehåller decimaler så får du mer xp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir ju i stort sett ingen ändring.

 

Slog du 10 då slår du 100 nu, slog du 11 då slår du 110 nu.

 

Slåg du 10.5 då slår du 105 nu. Slog du 12.6 då slår du 126 nu. Vad dom har gjort är att göra så att decimalerna räknas på ditt slag.

Och därför är denna update TOTALT onödig. Av vilken anledning gör man så här?

Får man fortfarande 4 exp per skada??? xD

 

0.4xp per hit antar jag att det är nu. Det blir lättare att räkna på också antar jag.

Det blir ju fucked up att räkna på, nu får dom ju förfan lägga till en decimal på exp för skillen, annars blir det skumt :S

 

Hmm? Du verkar inte fatta. Du räknar ut xp'n på exakt samma sätt som du gjorde innan, bara att du byter ut 4 med 0.4.

 

Och eftersom det du slår inte längre innehåller decimaler så får du mer xp.

 

Ja, men då får du deciminel exp...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir ju rätt mycket i längden.

Faktist, 400k exp mindre när man ska fixa 99 i nån combat stat (!!!)

 

OnT: IMO tycker jag det är wannabe wow..... och varför de gjorde det, var för att lvl 3'orna ska få mer skada på sig och på andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir ju rätt mycket i längden.

Faktist, 400k exp mindre när man ska fixa 99 i nån combat stat (!!!)

 

OnT: IMO tycker jag det är wannabe wow..... och varför de gjorde det, var för att lvl 3'orna ska få mer skada på sig och på andra.

 

Nej. Varför dom gjorde det är att det förra systemet var felaktigt. Det avrundade det du egentligen slog till närmsta tal nedåt, så att du fick mindre xp än vad du egentligen skulle få.

 

Jag kan hålla med om att det skulle funnits bättre sätt att ändra detta, men dom valde det lätta sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hp upd8en är nog den STÖRSTA upd8en tills vidare.Men fan vad det börjar lika WoW när man får in 2203 på steel titan <_< med bara 50 range.P.S JAG VET ATT MAN FÅR IN 1000+ PÅ WoW!

Jo, det e ju inte bara så att alla Mmo's utom Rs har hög skada...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hp upd8en är nog den STÖRSTA upd8en tills vidare.Men fan vad det börjar lika WoW när man får in 2203 på steel titan <_< med bara 50 range.P.S JAG VET ATT MAN FÅR IN 1000+ PÅ WoW!

Jo, det e ju inte bara så att alla Mmo's utom Rs har hög skada...

 

Mmm..truth.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...