Husko Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Tjena! Hade tänkt att köpa en ny Tv till mitt PS3 och fundera på en LG M227WD, dock är jag lite osäker om det är bra för att spela med? Något jag borde tänka på? Finns det kanske bättre tv i samma prisklass? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=377470 Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 21.5" kör ju folk med som dataskärm nu för tiden, ska du spela tvspel ska det vara 32" perfekt storlek. Inte för litet, inte för stort, och kommer i en bra prisklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Nej. Jag har en större datorskärm. Den ska vara 32'' eller uppåt. själv har jag en 30'' och en 50''. En ljudanläggning skulle också passa bra. Redigerat 4 Mars 2010 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.