Hoppa till innehåll

Ratchet And Clank

Kexx3

Rekommendera inlägg

om du har r.y.n.o. så är det bara atta skjuta tills han sticker till nästa plattform då ska du ta swing sak eller vad det nu heter men du kan också använda andra vapen sen då när du håller på att svinga dig till sista plattformen så ramlar den sista saken man kan stå på ner så at man måste hoppa foch svinga sig där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du inte R.Y.N.O (Rip Ya a New One) så tycker jag att du antingen skall spara spara spara tills du har 150 000 bolts så du kan köpa R.Y.N.O på planeten Riglar. Annars Kan du försöka med bazookan (Destrovater eller nåt). Det går men jag lovar dig. Det är riktigt svårt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst max99

kan man få guld R.Y.N.O?? :o

på fusken på denna sidan står det att man kan få mini spel om man klarar spelet en gång!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där med mini spel tror jag inte finns på ettan utan bara på tvåan. Går man in på Ratchet and Clank fusken så finns det både till ettan och tvåan! Man kan kanske få minispel på ettan också för jag har inte klarat så många skillpoints så jag har bara 4 menyer att välja på i goodies menyn tror jag! Nej, man kan tyvärr inte få R.Y.N.O i guld!

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

jag äger på ratchet och clank har klarat bossen och har fått några guldvapen och några goddies

Du, det är jag som äger på Ratchet and Clank. Tjacka signaturen. Fasst jag vill inte säga att du måste vara dålig för det! Vad har du för goodies? Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...