Kexx3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Har någon några tips på hur man klarar sista bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 om du har r.y.n.o. så är det bara atta skjuta tills han sticker till nästa plattform då ska du ta swing sak eller vad det nu heter men du kan också använda andra vapen sen då när du håller på att svinga dig till sista plattformen så ramlar den sista saken man kan stå på ner så at man måste hoppa foch svinga sig där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Har du inte R.Y.N.O (Rip Ya a New One) så tycker jag att du antingen skall spara spara spara tills du har 150 000 bolts så du kan köpa R.Y.N.O på planeten Riglar. Annars Kan du försöka med bazookan (Destrovater eller nåt). Det går men jag lovar dig. Det är riktigt svårt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Om du kommit till sista plattformen (den 3:de) så kan du grainda på skenor på sidorna men du måste både av ibland (för att trycka ner stora knappar) och hoppa för att kunna åka hela varvet runt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag äger på ratchet och clank har klarat bossen och har fått några guldvapen och några goddies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 och försök vinna allt i hela ratchet och clank för på slutet kan du välja att ha alla vapen och börja om eller att stanna kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 skjut på bara det var så jag klarade den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 kan man få guld R.Y.N.O?? :o på fusken på denna sidan står det att man kan få mini spel om man klarar spelet en gång!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) Det där med mini spel tror jag inte finns på ettan utan bara på tvåan. Går man in på Ratchet and Clank fusken så finns det både till ettan och tvåan! Man kan kanske få minispel på ettan också för jag har inte klarat så många skillpoints så jag har bara 4 menyer att välja på i goodies menyn tror jag! Nej, man kan tyvärr inte få R.Y.N.O i guld! Redigerat 29 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Exakt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) jag äger på ratchet och clank har klarat bossen och har fått några guldvapen och några goddiesDu, det är jag som äger på Ratchet and Clank. Tjacka signaturen. Fasst jag vill inte säga att du måste vara dålig för det! Vad har du för goodies? Redigerat 10 Maj 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg