Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Nån som vet hur killen gjort och vilket program han använt? Snälla Svara skulle vara så skoj att kunna göra streckgubbar och sen få dom prata :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Testa paint, I hear it's good Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Redigerat 5 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Du gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Du gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det? jaha? fattar ingenting :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Photoshop funkar också för det. När det bara är ett par bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 windows movie makere hellt enkelt finns redan installerat på alla som har windows :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 privot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Du kan ju alltid använda pivot stickfigure animator :) Gratis och snabbt o ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det!Japp Adobe Flash. Själv använder jag Adobe Flash cs3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.