Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Nån som vet hur killen gjort och vilket program han använt? Snälla Svara skulle vara så skoj att kunna göra streckgubbar och sen få dom prata :D Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Redigerat 5 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Du gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det? Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Testa paint, I hear it's good men hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes: Du gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det? jaha? fattar ingenting :huh: Citera
swagzter Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det! Citera
Kevve Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Photoshop funkar också för det. När det bara är ett par bilder. Citera
Link1 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 windows movie makere hellt enkelt finns redan installerat på alla som har windows :S Citera
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Du kan ju alltid använda pivot stickfigure animator :) Gratis och snabbt o ladda ner... Citera
KuroKaktus Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det!Japp Adobe Flash. Själv använder jag Adobe Flash cs3. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.