Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 du kan ske har en för dålig dator köp den här http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=EB1012-W0097 den har ja det fun gerar pärfekt at spela på den spesielt spel som Mule Meck ja har aldrig testat bad company tror jag ja får nog inte spela våld sama spel men ja vet inte riktit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 tror inte heller att det beror på att datorn är dålig eftersom alla andra spel fungrar som de ska t.ex. Crysis och mw2 som kräver ungefär lika mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) Jo händer samma sak även om man kör new game. Så fort nivån "cold war" startar så stängs spelet av. även om du startar via My Campaign? Redigerat 21 Mars 2010 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Jo händer samma sak även om man kör new game. Så fort nivån "cold war" startar så stängs spelet av. även om du startar via My Campaign? gör det någo skillnad? Precis när banan ska starta stannar loading hjulet och spelet stängs av. Försökt typ 30 gånger nu och ger snart upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) Mitt kraschade också på en bana dock inte den andra. Tog inte Resume Game utan det andra alternativet och det fungerade. Redigerat 21 Mars 2010 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Mitt kraschade också på en bana dock inte den andra. Tog inte Resume Game utan det andra alternativet och det fungerade. om du menar "new game" så är det den jag tar varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Nej,Testa att starta banan via "My Campaign". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Nej,Testa att starta banan via "My Campaign". men hur skulle det göra skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Det vet jag inte men jag gjorde det och det fungerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 ha jag spelar båda serierna, jag tror det bästa e att spela på ps3, men titta så att alla filer är rätt elelr om du har på nån brand vägg elelr nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 1 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 har köpt det till ps3 och bytt ut det till PC så tråden kan låsas. ps varva det på 2.3 timmar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg