Gäst SaintsRow2 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Hej jag har just nu kopplat in min kamera in i datorn och ska precis överföra filmen som är i kameran till datorn men när jag går till start my computer och trycker på Cd Drive F så får jag upp ett felmeddelande där det står F:/ its not accesible incorrect function vad ska jag göra :huh: vill så gjärna lägga över filmen på datorn. Obs kameran är en Hitachi kamera Redigerat 6 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera
Kevve Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Vad har du för operativsystem? Har du Xp så kan du testa att gå till enhetshanteraren och avinstallera kameran därifrån, och sen starta om datorn och låt den installera igen. Funkar inte det kanske du behöver en ny kabel. Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Vad har du för operativsystem? Har du Xp så kan du testa att gå till enhetshanteraren och avinstallera kameran därifrån, och sen starta om datorn och låt den installera igen. Funkar inte det kanske du behöver en ny kabel. systemet är en Windows Xp Home Edition Version 2002 Service Pack3 och min data är en Intel® Pentium ® 4 CPU 1.80GHz 1.79 GHz 256 MB of RAM Citera
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Det kom inte med någon CD när du köpte kameran? Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Det kom inte med någon CD när du köpte kameran?jo men den har vi installerat men den hjälper inte det vill ändå inte funka :( när jag går på start my computer och trycker på cd drive F så kommer felmeddelandet upp :( Redigerat 7 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera
Kevve Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Vad har du för operativsystem? Har du Xp så kan du testa att gå till enhetshanteraren och avinstallera kameran därifrån, och sen starta om datorn och låt den installera igen. Funkar inte det kanske du behöver en ny kabel. Har du testat att göra såhär? Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Vad har du för operativsystem? Har du Xp så kan du testa att gå till enhetshanteraren och avinstallera kameran därifrån, och sen starta om datorn och låt den installera igen. Funkar inte det kanske du behöver en ny kabel. Har du testat att göra såhär? har fixat felet nu felet var att vi inte hade bränt skivorna i kameran först så våran data kunde läsa det min brorsas kompis fixade felet :D Redigerat 7 Mars 2010 av SaintsRow2 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.