MegaSvampen Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 SPOILER när gordi sa att han va mördaren så trodde jag på det, men sen när man fick veta vem det var så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 SPOILER när gordi sa att han va mördaren så trodde jag på det, men sen när man fick veta vem det var så.. han var ju en copycat dock, eftersom han ville vara the orgami killer, och råka döda ett barn. Klart shelby blev arg då och ville stoppa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 SPOILER när gordi sa att han va mördaren så trodde jag på det, men sen när man fick veta vem det var så.. Trodde jag med, trodde T.O.M att spelet skulle ta slut då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 SPOILER när gordi sa att han va mördaren så trodde jag på det, men sen när man fick veta vem det var så.. Trodde jag med, trodde T.O.M att spelet skulle ta slut då! Då kan man verkligen säga att du trodde fel, haha. Själv tyckte jag han var för stor stereotyp för att kunna vara mördaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag vill ha detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag vill ha detta spel. köp det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag vill ha detta spel.Köp det värt varenda spänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag vill ha detta spel.Köp det på Media Markt! Fick det för 579 eller något!På gamestop kostar det 700 Spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 13 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag vill ha detta spel.Köp det på Media Markt! Fick det för 579 eller något!På gamestop kostar det 700 Spänn. Kostar 499 kronor på elgiganten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Gamestop is overracting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 carloking1, det är det som händer när småbarn försöker sig in på saker som har mening och budskap. Tyckte själv det var sjuuukt bra! Tyvärr hade någon jävel på youtube kommenterat mördarens namn i en random video så jag visste redan vem det var vilket drog ner rejält mycket på mystiken. Samma här.. den där kommentaren förstörde en del faktiskt. Jag trodde först han hade fel men jaja inget att göra åt nu..BTW spelet ägde. sjukt kul och spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 carloking1, det är det som händer när småbarn försöker sig in på saker som har mening och budskap. Tyckte själv det var sjuuukt bra! Tyvärr hade någon jävel på youtube kommenterat mördarens namn i en random video så jag visste redan vem det var vilket drog ner rejält mycket på mystiken. Samma här.. den där kommentaren förstörde en del faktiskt. Jag trodde först han hade fel men jaja inget att göra åt nu..BTW spelet ägde. sjukt kul och spännande! Det kostar att vara nyfiken :P Såååå hur många här tyckte det var nödvändigt att de visade hennes bröst i spelet (twice)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.