Gäst DarkLight Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Testade demot, såg lovande ut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 carloking1, det är det som händer när småbarn försöker sig in på saker som har mening och budskap. Tyckte själv det var sjuuukt bra! Tyvärr hade någon jävel på youtube kommenterat mördarens namn i en random video så jag visste redan vem det var vilket drog ner rejält mycket på mystiken. Samma här.. den där kommentaren förstörde en del faktiskt. Jag trodde först han hade fel men jaja inget att göra åt nu.. BTW spelet ägde. sjukt kul och spännande! Det kostar att vara nyfiken :P Såååå hur många här tyckte det var nödvändigt att de visade hennes bröst i spelet (twice)? Va? Det var väl inget kapitel där hon gjorde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Hej! Alla ni som har Heavy Rain vad var eran åsikt om det? Själv har jag klarat spelet och håller på att försöka 100% (ska ta upp till 300 timmar). Jag tyckte att spelet var ett mästerverk, jag vet att det inte finns online-läge men storyn är väldigt rolig att köra om trots att man vet vem mördaren är! Men det bästa med spelet tycker jag är att man bestämmer själv hur historian ska gå! Spelet får 10/10 av mig allt var bra!Det sjukt jobbiga verkar vara att om du väljer ett fel så kan hela spelet förändras. verkar inte kul med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när hon hade sex med Ethan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när hon hade sex med Ethan. Hmmm har aldrig gått in i duschen men menar du första gången man är henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när hon hade sex med Ethan. men när hon hade sex med ethan så var hon ju inte naken på min, men glömde när hon var i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när hon hade sex med Ethan. men när hon hade sex med ethan så var hon ju inte naken på min, men glömde när hon var i duschen. Man får väl välja om man vill ta av henne BHn eller inte under sex scenen . Naken glitch, kan innehålla spoilers! http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity Redigerat 15 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när hon hade sex med Ethan. men när hon hade sex med ethan så var hon ju inte naken på min, men glömde när hon var i duschen. Man får väl välja om man vill ta av henne BHn eller inte under sex scenen . Naken glitch, kan innehålla spoilers! http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity OK då förstår jag vad dem menar i Gamereactor recensionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Har klarat ett nytt slut nämligen att både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Har klarat ett nytt slut nämligen att både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun. Nice, de är galet många slut i Heavy Rain. Tyvär kan jag inte spela det mer eftersom jag fick sälja det så fort jag var klar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Har klarat ett nytt slut nämligen att både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun. Nice, de är galet många slut i Heavy Rain. Tyvär kan jag inte spela det mer eftersom jag fick sälja det så fort jag var klar med det. Varför det? Det är ju ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Behövde pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.