Hoppa till innehåll

Heavy Rain!


Ghostbuster9

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

carloking1, det är det som händer när småbarn försöker sig in på saker som har mening och budskap.

 

Tyckte själv det var sjuuukt bra! Tyvärr hade någon jävel på youtube kommenterat mördarens namn i en random video så jag visste redan vem det var vilket drog ner rejält mycket på mystiken.

Samma här.. den där kommentaren förstörde en del faktiskt. Jag trodde först han hade fel men jaja inget att göra åt nu..

BTW spelet ägde. sjukt kul och spännande!

 

Det kostar att vara nyfiken :P

 

Såååå hur många här tyckte det var nödvändigt att de visade hennes bröst i spelet (twice)?

 

Va? Det var väl inget kapitel där hon gjorde det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Alla ni som har Heavy Rain vad var eran åsikt om det? Själv har jag klarat spelet och håller på att försöka 100% (ska ta upp till 300 timmar). Jag tyckte att spelet var ett mästerverk, jag vet att det inte finns online-läge men storyn är väldigt rolig att köra om trots att man vet vem mördaren är! Men det bästa med spelet tycker jag är att man bestämmer själv hur historian ska gå! Spelet får 10/10 av mig allt var bra!

Det sjukt jobbiga verkar vara att om du väljer ett fel så kan hela spelet förändras. verkar inte kul med det..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när

hon hade sex med Ethan.

men när hon hade sex med ethan så var hon ju inte naken på min, men glömde när hon var i duschen.

 

Man får väl välja om man vill ta av henne BHn eller inte under sex scenen

.

 

Naken glitch, kan innehålla spoilers!

http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo Ghostbuster, först i duschen och sedan när

hon hade sex med Ethan.

men när hon hade sex med ethan så var hon ju inte naken på min, men glömde när hon var i duschen.

 

Man får väl välja om man vill ta av henne BHn eller inte under sex scenen

.

 

Naken glitch, kan innehålla spoilers!

http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity

 

OK då förstår jag vad dem menar i Gamereactor recensionen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har klarat ett nytt slut nämligen att

både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har klarat ett nytt slut nämligen att

både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun.

Nice, de är galet många slut i Heavy Rain.

Tyvär kan jag inte spela det mer eftersom jag fick sälja det så fort jag var klar med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har klarat ett nytt slut nämligen att

både Norman Jayden och Madison åkte till adressen där Shaun var och där så hittade de Shaun. Madison slogs med Scott och tillslut så såg Norman det och skjöt Scott. Sen skrev Madison en bok som hette Heavy Rain. Därefter lät de Ethan gå ut från fängelset och möta Shaun.

Nice, de är galet många slut i Heavy Rain.

Tyvär kan jag inte spela det mer eftersom jag fick sälja det så fort jag var klar med det.

 

Varför det? Det är ju ett mästerverk!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...