Torcida Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Här kan ni posta din mamma skämt. Jag börjar med några: Din mamma är så gammal att hon drömmer svart&vitt. Din mamma är så gammal att hennes person-nummer står i romerska siffror. Din mamma är så dum att hon köper en munk och klagar på att det är hål. Nu är det din tur. Redigerat 6 Mars 2010 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Din mamma är så fet så hennes midjemått är ekvatorn. Din mamma är så fet så hennes blodgrupp är chokladglass. OOOOOHOHOHOHHOHOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Your mom is my mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Your mom is my mount Dåligt skämt OnT: ur mom so fat it takes 3 mages to summon her Redigerat 6 Mars 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Din mamma är så svart att hon går naken på begravningar. Ohohohohohohohooooo, owned with tha P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Din mamma är så svart att hon går naken på begravningar. Ohohohohohohohooooo, owned with tha P. Din mamma har mitt stora P där bak. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Jag ska skicka hondratosen kosiner på dej va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag ska skicka hondratosen kosiner på dej va! Efter det har jag och din mamma redan haft det skönt nog. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Din mamma är så dum att hon blev påkörd av en parkerad bil. CLASSIC. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Din mamma är så tjock att varje gång hon vänder sig om fyller hon år. Din mamma är så tjock att när hon vände sig om anordnade de en "Välkommen tillbaka!"-fest. Din mamma är så fet att Greenpeace försökte knuffa ner henne i havet när hon låg och solade på stranden. Din mamma är så fet att hon köper kläder i tre storlekar: XL, jumbo, och herre-gud-det-kommer-emot-oss! Din mamma är så trög att hon måste stå på en stol för att få högre IQ onödig tråd really - http://dinmamma.tjosan.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Det är bättre att gå in på http://dinmamma.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Men bäst är det att lägga ner med de här barnsliga skämten en gång för alla och komma på något konstruktivt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.