Johnossi Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Din mamma är så hårig att en wookie ser ut som en nakenhund i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag ska skicka hondratosen kosiner på dej va! Efter det har jag och din mamma redan haft det skönt nog. ;) Men de kommer ändå hondratosen kosiner på dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Your mom is my mount Dåligt skämt OnT: ur mom so fat it takes 3 mages to summon her Den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Din mamma är så fet att Bill Gates inte hade råd att betala hennes fettsugning. Din mamma är så fet att du kan klappa till henne på låret och sedan surfa på vågorna. Din mamma är så fet att när hon fiser så ökar växthuseffekten med 500%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Men bäst är det att lägga ner med de här barnsliga skämten en gång för alla och komma på något konstruktivt istället.Aa du har rätt, att ha kul är ju otroligt onödigt. Och ifall Garone inte tycker de är kul så får man inte tycka att de är kul, för då slösar man bara bort tid. Inte för att jag själv tycker skämten är bra direkt.. bara i amerikanska komedi filmer när de är klockrena ögonblick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.