irak_king Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Hej! Jag har en laptop som jag kör CS på, Men mitt fps är alltid 30-35 eller om de är surf så äre 15-20 tror jag, Jag har ett 265MB grafikkort, 1.87GHz processor. Hur gör jag så att jag får 60+ fps? Vad ska jag köpa :D? Tacksam för seriösa svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 En ny dator? Annars sänk grafik inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Hej! Jag har en laptop som jag kör CS på, Men mitt fps är alltid 30-35 eller om de är surf så äre 15-20 tror jag, Jag har ett 265MB grafikkort, 1.87GHz processor. Hur gör jag så att jag får 60+ fps? Vad ska jag köpa :D? Tacksam för seriösa svar! Att uppgradera en laptop är ett helvete, köp nytt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.