Kuddie Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Så. Nu har jag suttit och klurat lite på att göra en all CSS baserad layout... Det funkade. Vad tycker ni? Strunta i innehållet atm... Vill bara ha kritik på vad som behöver förbättras osv. Besök min hemsida Mvh. Kuddie Citera
ZeRoZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Jag tyckte inte om meny texterna det ser lite otydligt ut jag tycker inte om färgerna heller. Citera
ELF Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Det ser väl bra ut. Bokstäverna i menyn kan dock vara lite mer lättlästa. Jag såg bara ett fel i koden. Du använder dig av border="0" i img taggen när du använder xhtml 1.0 strict. Ta bort kanterna på bilderna i css dokumentet istället. Såg inget annat fel, men kör en titt med W3C validator... Citera
Kuddie Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Fixa texten i menyn samt headern. Will do. Vet någon hur man gör så att i min content box. Om jag har för mkt text osv så följer den inte med utan texten / bilden hamnar utanför. Citera
swagzter Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Fixa texten i menyn samt headern. Will do. Vet någon hur man gör så att i min content box. Om jag har för mkt text osv så följer den inte med utan texten / bilden hamnar utanför. Ta bort "height: 350px;" i css koden, så kommer boxen anpassa sig i höjden efter innehållet. Citera
Kuddie Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2010 I med stor bokstav :p Mr.Buzzkill ;P Jag vet att det är så i engelskan... Men jag måste vänja mig xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.