Hoppa till innehåll

Överföring Mellan Hårddiskar.


ArgSnickare
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Har idag införskaffat ett Xbox 360 Elite (yay) då jag inte tyckte min 20GB hårddisk gjorde jobbet och att min garanti var slut så om RROD:en hade kommit skulle jag varit körd. Till saken, med eliten får man ju en 120GB hårddisk och min gamla 20GB hårddisk är ju full med massa skit som jag vill spara, hur får jag över det till min nya 120GB? Förut kunde man beställa en "Transfer Cable" från xbox.com gratis men jag vet inte om det gäller ännu. Så, hur ska jag göra?

 

1000fm till den som hjälper mig mest! (Kan höjas ;))

 

//Marcus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.xbox.com/sv-SE/support/systemus...ngyourelite.htm

 

enda jag kunde hitta, dock kostar det typ 100kr

 

Det blir ju nästan 200kr med momsen och frakten, varför är de inte gratis längre?

 

Finns det några andra sätt att föra över?

 

Köp en XSATA för ~500:-.

 

Det är ju mycket dyrare, vad är skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kan man överföra med hjälp av ett 512MB minneskort? Att man har i 20GB och minneskortet och lägger över så mycket som får plats till minneskortet, sen kopplar man in 120Gb och lägger över. Sen repeterar tills man är klar. Går det?

 

EDIT: oops, dubbel.

Redigerat av DeathMetal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man överföra med hjälp av ett 512MB minneskort? Att man har i 20GB och minneskortet och lägger över så mycket som får plats till minneskortet, sen kopplar man in 120Gb och lägger över. Sen repeterar tills man är klar. Går det?

 

EDIT: oops, dubbel.

Det går. Dock är inte ett minneskort billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...