SNUFFINATOR Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Tjosan, köpt ny dator idag som bajsar upp sig när jag ska köra spel. När jag ska spela CS 1.6 fryser skärmen och jag kan inte klicka på något och tillsist fryser musen till och jag måste stänga av datorn. När jag spelar WoW hackar skärmen till ibland. Bai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Vad har du för operativsystem, grafikkort, etc. Man kan inte hjälpa dig om vi inte får mer info om din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Ajuste, my bad. Err, vet inte alls vad dom betyder osv.. Säg om jag ska ge något mer. Processor : AMD Athlon II X4 620 Processor 2.60 GHz RAM : 4,00 GB Operativsystem : Windows 7 64-bit Jag kunde spela CS tidigare idag, problemet dök upp nyligen. Redigerat 6 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Vilket grafikkort har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Uh, är det månne Ati Radeon HD 5770, 1GB ? s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Gissar på att du inte tankat de senaste grafikkortsdrivisarna: Klicka här för att gå till sidan, och välj sedan att ladda ner "Catalyst Suite" Redigerat 6 Mars 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Vad ska jag göra med Catalyst sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Extraktera och installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Installerat det. Är det allt? Freezar fortfarande. Btw, det händer bara i Cs 1.6 märkte jag nu, kan spela Crysis laggfritt och det freezar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har du startat om? Provat avaktiverat/aktiverat VSync i CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Ja. Ursäkta mig, vad är VSync och hur stänger jag av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kolla under video inställningarna i CS. VSync är en teknik som jag tyvärr inte orkar förklara just nu, men den kan hjälpa ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.