SnowppeN Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 När jag spelar cs 1.6 brukar min ping vara 1-20 typ men sen helt plötsligt så blir den 1000! Finns det något jag kan göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 När jag spelar cs 1.6 brukar min ping vara 1-20 typ men sen helt plötsligt så blir den 1000! Finns det något jag kan göra åt detta? Kör på bättre server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kör du med trådlöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 När jag spelar cs 1.6 brukar min ping vara 1-20 typ men sen helt plötsligt så blir den 1000! Finns det något jag kan göra åt detta? 3 änkla saker o göra.1, omformatera datorn. 2, ta sönder ett fönster. 3, släng ut datorn genom fönstret. Funkade för min gamla dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 När jag spelar cs 1.6 brukar min ping vara 1-20 typ men sen helt plötsligt så blir den 1000! Finns det något jag kan göra åt detta? 3 änkla saker o göra.1, omformatera datorn. 2, ta sönder ett fönster. 3, släng ut datorn genom fönstret. Funkade för min gamla dator.. Fungerade utmärkt med min Windows 95 dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 1. Kör på bättre server , Funkar inte? 2. Installera om CS/Steam 3. Fixa rates osv.. 4. Stäng av andra program som är igång samtidigt som Steam. Någon ska funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 1. sitter du på oskyddat trådlöst nätvärk , en granne kan tanka genom det. Eller en bror som då leder till högre ping. 2. Datorn startar en nerladdning. 3. Ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 http://guides.freddyshouse.com/cs/tweaking/part2.php Skaffa en bättre config så skall du se att det börjar se bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.