Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Jag tror inte att man får leverfläckar av att sola, man får det vid födseln.Lol, nej, det är födelsemärken ;) . HAHA tänkte fel. För mig är allt sånt samma sak för dom ser ju typ likadana ut, om jag inte har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Är det verkligen så illa att du överväger operation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Gör det som en man, ta en kniv och skär bort leverfläckarna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Gör det som en man, ta en kniv och skär bort leverfläckarna själv.Lätt att skära bort dem själv på ryggen... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Han har ju delvis på ryggen, men kan ju fortfarande ta bort dem från ansiktet... På ryggen så får någon annan göra det. Men mitt tidigare inlägg kanske inte ansågs som seriöst ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 (redigerat) Man kan ju göra som jag , ramla in i en spik eller något på en vägg så att den lossnar(leverfläcken, inte spiken). Redigerat 13 Mars 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Har aldrig haft leverfläckar, och kommer förmodligen aldrig att få det. Är väl gener som gör att man får dessa symptom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Har aldrig haft leverfläckar, och kommer förmodligen aldrig att få det. Jo, det kommer du Är väl gener som gör att man får dessa symptom.Nej, exponering av UV-ljus (sol) och ålder är oftast orsaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.