Npoti Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tänkte på att sencen är otroligt snabb på Mass Effect 2, det finns så man kan välja mellan "slow/medium/fast" tror jag de va, men på slow va den ju fortfarande skitsnabb så jag provade att sänka den på datorn men de gjorde ju ingen skillnad så tänkte fråga fall de går få upp en console elr ngt liknande så man kan skriva in annan sence? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Vad I helvete är en sence? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Vad I helvete är en sence?men snabbheten på musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 sensitivity heter det... Och har du provat sänka mus hastigheten i kontrollpanelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 sensitivity heter det... Och har du provat sänka mus hastigheten i kontrollpanelen?jaja:P....aa de har jag händer inte ett skit-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.