zandzor Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Chaaa!! Ska skaffa Voice Changer men vet inte vilket som är BRA GRATIS och utan VIRUS. Laddade ner ett nån gång men det dampa. "det ska inte vara att du spelar in en röst och sedan mixra lite med den, utan när du använder voice chat och då ändras den" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Chaaa!! Ska skaffa Voice Changer men vet inte vilket som är BRA GRATIS och utan VIRUS. Laddade ner ett nån gång men det dampa. "det ska inte vara att du spelar in en röst och sedan mixra lite med den, utan när du använder voice chat och då ändras den"Min kompisa använde DoNaut när vi pratade i skype, jag kan dock inte hjälpa dig så mycket för ajg fick det inte att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Kan någon skicka ett PM till mig om ni kommer på nåt? :) Vill också ha det och så... :rolleyes: Redigerat 8 Mars 2010 av damnyou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Chaaa!! Ska skaffa Voice Changer men vet inte vilket som är BRA GRATIS och utan VIRUS. Laddade ner ett nån gång men det dampa. "det ska inte vara att du spelar in en röst och sedan mixra lite med den, utan när du använder voice chat och då ändras den"Min kompisa använde DoNaut när vi pratade i skype, jag kan dock inte hjälpa dig så mycket för ajg fick det inte att fungera Jag använde det när jag var på Windows XP, Bytte sen till Windows 7 och då slutade det att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Chaaa!! Ska skaffa Voice Changer men vet inte vilket som är BRA GRATIS och utan VIRUS. Laddade ner ett nån gång men det dampa. "det ska inte vara att du spelar in en röst och sedan mixra lite med den, utan när du använder voice chat och då ändras den" Min kompisa använde DoNaut när vi pratade i skype, jag kan dock inte hjälpa dig så mycket för ajg fick det inte att fungera Jag använde det när jag var på Windows XP, Bytte sen till Windows 7 och då slutade det att fungera. SKA LÄTT TESTA! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Chaaa!! Ska skaffa Voice Changer men vet inte vilket som är BRA GRATIS och utan VIRUS. Laddade ner ett nån gång men det dampa. "det ska inte vara att du spelar in en röst och sedan mixra lite med den, utan när du använder voice chat och då ändras den" Min kompisa använde DoNaut när vi pratade i skype, jag kan dock inte hjälpa dig så mycket för ajg fick det inte att fungera Jag använde det när jag var på Windows XP, Bytte sen till Windows 7 och då slutade det att fungera. jag laddade ner det skannade efter virus (HÖG) hittade inget fel men när jag installerade ploppade de upp " Om du fortsätter installationen kan ditt operitivsystem sluta fungera" m.m så jag kryssade ner den :P men vet ni nån annan? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.