360Xbox Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Undrar om ni vet om denna LCD tv är nå bra. http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....4&scid=1698 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=483025 Kostar bara 3990 och är 32" Full HD. Funderar på att köpa den. Redigerat 8 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 sony bravia är bra, har en liknande hemma 42" full hd och rekommenderar den starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Rekommenderas stark! Sony gör bra platt-tv, endast Samsung är likvärda och då är de bara nära Sony fast med lägre pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tvVad är Hz?Borde jag skaffa en annan tv för det är 50hz? Redigerat 8 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tvVad är Hz?Borde jag skaffa en annan tv för det är 50hz? Hur många gånger bilden uppdateras i sekunden, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tv Vad är Hz? Borde jag skaffa en annan tv för det är 50hz? Hur många gånger bilden uppdateras i sekunden, har jag för mig. Ja de stämmer, men sådana nya med 120 Hz tycker jag flyter på overkligt bra så de ser konstigt ut men man vänjer sig. Jag vet inte vad min tv har men min dator skärm har 60 Hz och tv aparater brukar har mer Hz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tv Vad är Hz? Borde jag skaffa en annan tv för det är 50hz? Hur många gånger bilden uppdateras i sekunden, har jag för mig. Ja de stämmer, men sådana nya med 120 Hz tycker jag flyter på overkligt bra så de ser konstigt ut men man vänjer sig. Jag vet inte vad min tv har men min dator skärm har 60 Hz och tv aparater brukar har mer Hz Kommer jag se att det hoppar om jag spelar med Full HD på en 32" LCD med 50Hz?http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=483025 Redigerat 8 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 50 Hz är inte så mycket i uppdateringsfrekvens på en tv? flera nya har 120 Hz vilket jag tycker dock är lite överdrivet, men jag vet inte 50 Hz kanske duger? De andra som skrivit gillar ju sina tv aparater så de är säkert en bra tv Vad är Hz? Borde jag skaffa en annan tv för det är 50hz? Hur många gånger bilden uppdateras i sekunden, har jag för mig. Ja de stämmer, men sådana nya med 120 Hz tycker jag flyter på overkligt bra så de ser konstigt ut men man vänjer sig. Jag vet inte vad min tv har men min dator skärm har 60 Hz och tv aparater brukar har mer Hz Kommer jag se att det hoppar om jag spelar med Full HD på en 32" LCD med 50Hz? Jag vet inte säkert, men de kan kanske bli att du upplever de lite så då ja. Får höra med någon annan då jag inte vet så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Läste på nån sida just att Xbox 360 inte funkar med 50hz, är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ja juste, om man har 50hz så var det väl så att man bara kunde spela svartvitt? 60hz var man tvungen att ha minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ja juste, om man har 50hz så var det väl så att man bara kunde spela svartvitt? 60hz var man tvungen att ha minst. Ok, tur att du sa det.Ska leta reda på en annan tv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.