Hoppa till innehåll

Mag Fest!


laxan96
 Dela

Rekommendera inlägg

för det första kommer jag använda mig av msn bättre med gruppchatt så alla kan prata med varandra i ett och samma fönster. och det andra är vad betyder fraktion. och sedan skrev jag vad man kunde göra om man har en valor eller en S.V.E.R soldat det tar max tio minuter det är i nte så svårt. PS: jag har för mig att i ditt mail lösernord måste det vara minst en siffra för att kunna registrera sig på playstation netwok

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för det första kommer jag använda mig av msn bättre med gruppchatt så alla kan prata med varandra i ett och samma fönster. och det andra är vad betyder fraktion. och sedan skrev jag vad man kunde göra om man har en valor eller en S.V.E.R soldat det tar max tio minuter det är i nte så svårt. PS: jag har för mig att i ditt mail lösernord måste det vara minst en siffra för att kunna registrera sig på playstation netwok

ja, vad är det med att det måste vara 1 siffra? det står på sidan också -.-.

 

 

Fraktion = raven, sver, valor.

 

Skype är mycket bättre, då kan man också prata med varandra, genom att chatta eller prata i mic.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har bestämt att Mag festen för mig kommer inte att bli pågrund av att det är inga som är raven eller kan tänka sig att gjöra en ny mail och ett nytt psn och en ny karaktär för att vara med på mag sedan får ni samla ihop er i valor grupper och S.V.E.R som niu vill i denna tråd jag kanske försöker få igång detta någon gång igen om 3-4 veckor. synd att det var inga som ville spela raven anmälde sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...