Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Hej Fuskare! Jag vart nyss nekad av Kattgruppen för att dom vart lite på snärten... Så jag söker efter Admins som vill starta en ny grupp med mig! Så vi kan betala detta. Men om dom vill förstås! :) Namnet diskuterar vi tillsammans och alla ska vara överens.. Alla admins har samma rättigheter i gruppen. Så, Någon som vill göra detta ? :D [KG INTE TILLÅTET ATT SKRIVA I DENNA TRÅD] - Skämt Admin : Chagi Metalkungen Saintsrow2 30,000/4 = 7500 Alla som är admin betalar den angivna summan.. När vi väl fått igång denna grupp så är det Medlemmarna + Admin som betalar Månadsavgift. Om ni är redo att diskutera namnet , Adda : [email protected] Redigerat 9 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer.Du är ju i kattgruppen...Men om du är berädd o lämna KG så gärna.. Redigerat 8 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer.Du är ju i kattgruppen... Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer.Du är ju i kattgruppen... jag vill gjärna bli admin i din grupp för jag sitter nästan varje dag vid datorn och är inne på fuska.se och svarar och skriver inlägg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Du är ju i kattgruppen... Ja? Okej, men kan man vara i 2 grupper samtidigt? Om de går så är du välkommen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 om jag får så, visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Sätter er på Admin listan... Börja samla FM :) Redigerat 8 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Du är ju i kattgruppen... Ja? Okej, men kan man vara i 2 grupper samtidigt? Om de går så är du välkommen :) Ja, det kan man! Man kan vara med i hur många grupper som helst! Du kan sms:a för att starta gruppen så det går litet snabbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Du är ju i kattgruppen... Ja? Okej, men kan man vara i 2 grupper samtidigt? Om de går så är du välkommen :) Ja, det kan man! Man kan vara med i hur många grupper som helst! Du kan sms:a för att starta gruppen så det går litet snabbare! Har inga pengar på mobilen just nu :( Men om man tar 30,000/4 = 7500 Det blir inte så dyrt med några medlemmar och admins... själv har jag 3000 FM Redigerat 8 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Du är ju i kattgruppen... Ja? Okej, men kan man vara i 2 grupper samtidigt? Om de går så är du välkommen :) Ja, det kan man! Man kan vara med i hur många grupper som helst! Du kan sms:a för att starta gruppen så det går litet snabbare! Har inga pengar på mobilen just nu :( Men om man tar 30,000/4 = 7500 Det blir inte så dyrt med några medlemmar och admins... själv har jag 3000 FM Gör så att det kostar 1000 att bli invitad :D..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag skulle gärna villja bli en Admin i denna grupp. Jag har stora erfarenheter i forumheter och har mycket tid på mina händer. Du är ju i kattgruppen... Ja? Okej, men kan man vara i 2 grupper samtidigt? Om de går så är du välkommen :) Ja, det kan man! Man kan vara med i hur många grupper som helst! Du kan sms:a för att starta gruppen så det går litet snabbare! Har inga pengar på mobilen just nu :( Men om man tar 30,000/4 = 7500 Det blir inte så dyrt med några medlemmar och admins... själv har jag 3000 FM Gör så att det kostar 1000 att bli invitad :D..? Fattar inte.. Hur menar du? Ska jag bjuda in folk och sen säga att dom ska betala 1000 FM om dom vill gå med eller vadå? Någon annan som vill vara med? Skicka ett pm eller skriv här så skriver jag upp dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.