KalphiteQ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Vill även tillägga att du skulle kunna låsa upp 2 till kärnor på den processorn. Står om det här: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=905462 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag ska nog beställa KalphiteQ's dator idag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Gör så, rätt nöjd över att jag knåpade ihop den till ett så bra pris ;) Du kanske ska lägga till en DVD läsare och en sata-kabel till den om du inte redan har det. Installationen av operativsystemet blir lite jobbigare utan DVD läsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Gör så, rätt nöjd över att jag knåpade ihop den till ett så bra pris ;) Du kanske ska lägga till en DVD läsare och en sata-kabel till den om du inte redan har det. Installationen av operativsystemet blir lite jobbigare utan DVD läsare. Man måste väl ha en DVD läsare?Dem flesta spel nu för tiden ska in i den läsaren väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Gör så, rätt nöjd över att jag knåpade ihop den till ett så bra pris ;) Du kanske ska lägga till en DVD läsare och en sata-kabel till den om du inte redan har det. Installationen av operativsystemet blir lite jobbigare utan DVD läsare. Man måste väl ha en DVD läsare?Dem flesta spel nu för tiden ska in i den läsaren väl. Det går faktiskt att installera OS från ett USB minne, men det är inte helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Gör så, rätt nöjd över att jag knåpade ihop den till ett så bra pris ;) Du kanske ska lägga till en DVD läsare och en sata-kabel till den om du inte redan har det. Installationen av operativsystemet blir lite jobbigare utan DVD läsare. Man måste väl ha en DVD läsare? Dem flesta spel nu för tiden ska in i den läsaren väl. Det går faktiskt att installera OS från ett USB minne, men det är inte helt enkelt. Jojo, Men då är det ju enklare att lägga till någon hundralapp och få en dvd läsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Gör så, rätt nöjd över att jag knåpade ihop den till ett så bra pris ;) Du kanske ska lägga till en DVD läsare och en sata-kabel till den om du inte redan har det. Installationen av operativsystemet blir lite jobbigare utan DVD läsare. Man måste väl ha en DVD läsare? Dem flesta spel nu för tiden ska in i den läsaren väl. Det går faktiskt att installera OS från ett USB minne, men det är inte helt enkelt. Jojo, Men då är det ju enklare att lägga till någon hundralapp och få en dvd läsare. Visst, visst, sa det nyss ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 (redigerat) Okej, kan du tipsa om någon? Och visst är det med nätverkskort? EDIT: Är det svårt att bygga ihop den själv då? Redigerat 20 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag byggde just ihop min första dator utan några större problem,blev lite orolig bara när att jag såg att det var en jävla massa sladdar från nätagget som jag inte hade kopplat. Trodde den aldrig skulle starta, men visst gjorde den det.Så ska inte vara några problem,använd rätt verktyg bara så ska det nog lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Okej, kan du tipsa om någon? Och visst är det med nätverkskort? EDIT: Är det svårt att bygga ihop den själv då? Du får väl kolla tutorials på YouTube eller söka upp något på Google. :) Men jag tror nog det är bäst att en expert visar det till dig, öga mot öga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Okej, kan du tipsa om någon? Och visst är det med nätverkskort? EDIT: Är det svårt att bygga ihop den själv då? Du får väl kolla tutorials på YouTube eller söka upp något på Google. :) Men jag tror nog det är bäst att en expert visar det till dig, öga mot öga. Okej, vart ska man fixa någon "expert", och är det dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Okej, kan du tipsa om någon? Och visst är det med nätverkskort? EDIT: Är det svårt att bygga ihop den själv då? Du får väl kolla tutorials på YouTube eller söka upp något på Google. :) Men jag tror nog det är bäst att en expert visar det till dig, öga mot öga. Okej, vart ska man fixa någon "expert", och är det dyrt? Har du verkligen ingen i din family som kan någonting om datorer? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.