Boffaroffe Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Fuska.se tillåter inget snack om illegala nedladdningar och/eller sajter som ger dessa tjänster. Till din fråga, för att du ska kunna använda dig utav ett 64-bitars operativsystem måste din dator klara av det, den måste vara tillräckligt snabb. Din processor och moderkort spelar roll i det här sammanhanget, har de stöd för 64-bitar kan du installera ett 64-bitars operativsystem. Skriv din dator specifikationer i tråden så finns det säkert någon medlem som kan hjälpa dig besluta om din dator klarar 64-bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 lolwut? Det går INTE att ladda ner. Haha, dumförklarad! Allt går att ladda ner. Det är bara en fråga om tillgång, och WIN 7 finns det mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 MIn dator sp. klara min dator 64-bits ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Skulle inte rekommendera att du installerar det, kräver lite datorkunnighet och googlande, installation av drivrutiner.. Är inte så värst stor skillnad på 32-bit och 64-bit, skulle inte säga att det blir en stor skillnad. Du kanske får en liten snabbare dator, men du förlorar alla dina filer, spel, program och behöver installera om precis allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Min sp. man backup alla filer ju -.-, men nån som kan skicka en sida med hur man gör, det är frågan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Vadå hur man gör? de är la som att installera windows i vanliga fall? stoppa i cd:n och klicka nästa i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 XP 32 funkar alldeles perfekt för mig. Har inte koll på hur mycket W7 suger upp så 64bit kan vara ett bättre val för det. Allt går att ladda ner.Jadå :) http://upload.snelhest.org/images/100311download_a_car.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.