manfredt Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hej! Nästan alla matcher jag kör blir jag av någon anledning vald till host även om jag har rätt dåligt internet vilket jag tycker är väldigt konstigt. Det som händer då är att det laggar för alla andra och jag blir i 90% av alla matcher bedd att lämna av alla andra spelare vilket inte är så kul. Hjälp någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 jag vet inte riktigt hur man ser hur man blir HOST men, lämna spelet och ta ett nytt och om du blir host igen, lämna och fortsätt tills du inte blir host längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Hej! Nästan alla matcher jag kör blir jag av någon anledning vald till host även om jag har rätt dåligt internet vilket jag tycker är väldigt konstigt. Det som händer då är att det laggar för alla andra och jag blir i 90% av alla matcher bedd att lämna av alla andra spelare vilket inte är så kul. Hjälp någon? Du kanske har dåligt men bättre än dom andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Stäng din NAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg