admin Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Då var tävlingen avgjord. Dessvärre har många försökt fuska vilket inte är så smart ;) Då det är flera som har registrerar flera användare vilket inte är tillåtet enligt reglerna så kommer de personerna få varningar plus att de tas bort. Vinsterna kommer att delas ut med det samma förrutom användargruppen där vinnaren skall kontakta mig på pm. Vinster: Gameking: Användargrupp joe cool: 3000 poäng SapphireGuy: 1 varning TheKingoOfEvil: 1 varning goldenmew: 1 varning Moderatoren: 2 varningar Datachip: 4 varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vinner dom varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 varför ska man vinna varning :cry: min polare bville ha en användare men han tyckte inte att det värka bra så gav han poängen till mig :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 varför ska man vinna varning :cry: min polare bville ha en användare men han tyckte inte att det värka bra så gav han poängen till mig :? Du vet väl att tiderna loggas. Underligt att han registrerar ett konto och tröttnar på det DIREKT och ger poäng till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 äsh jag bryr mig inte om mina varningar men gjorde moderatoren också en användare nu har han 4 varningar o varför tog ni mina poäng ta inte mina poäng soom är i banken dem gav arlong mig ok varför fick jag en till varning efter 2 varningar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jipi jag van användargruppen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Grattis Gameking! Admin, är det en användar grupp som gameking får ha hela tiden eller är det tidsgräns, läste om nåt liknande förut men kommer ej ihåg, aja.. Och en fråga till, blir det nån mer tävling med andra priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 en fråga till har jag! var det ingen som vann andra tredje priset, 200 poäng??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Grattis Gameking :D , jag skulle också villja ha en användargrupp så jag hoppas jag vinner en annan, eller om jag köper eller på annat vis :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Grattis Gameking! Admin, är det en användar grupp som gameking får ha hela tiden eller är det tidsgräns, läste om nåt liknande förut men kommer ej ihåg, aja.. Och en fråga till, blir det nån mer tävling med andra priser? 3 månader en fråga till har jag! var det ingen som vann andra tredje priset, 200 poäng??? Andra och Tredje priset slogs ihop till ett eftersom ingen annars vann det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ok då vet jag att den är 3 månader men det är ändå ganska långt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 japp för att vinna men alla fall det var bra gameking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.