Gäst DarkLight Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Varför förstöra en sådan bra låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 ^Det där var ju bara ear rape ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Tydligen så hade inte deras trummis inte vågat komma, så dom tog bara en snubbe från publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Vettefan vars jag skulle posta denna. Film, Tv och Musik (om man nu kallar det musik), eller Humor. Men jag postade den här. Fyfan vad hon skriker i refrängen. Haha, failfailfailfail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Vilken låt var det? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Men omg, Sämst någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 nog för att det jävligt dåligt, men jag tror majoriteten av de som skrivit i denna tråden är sämre haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 alla har bra taktkännsla hör jag :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 ja du vilken låt var det igentligen? jag menar det, vilken var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 ja du vilken låt var det igentligen? jag menar det, vilken var det Smells like teen spirit om man lyssnar på gitarr riffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Lol, hon får ju damp i refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.