CRAAZY Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Redigerat 11 Mars 2010 av FCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Är filmen en xvid fil?Om det är det måste du ha en dvd spelare som stödjer xvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Är filmen en xvid fil?Om det är det måste du ha en dvd spelare som stödjer xvid. Japp, filmen är en xvid fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. Men har du en dvd spelare som klarar av xvid?De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. Men har du en dvd spelare som klarar av xvid? De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Ja de har jag Redigerat 11 Mars 2010 av FCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Nej, men det finns säkert andra program om det måste vara gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Nej, men det finns säkert andra program om det måste vara gratis... Som tex..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej, jag har skrivit en likande tråd, men nu är det så att jag har köpt DVD skivor. Jag har brännt en film med filformatet .avi men det går inte att spela upp på min DVD spelare som har DivX HD. Det är en Blu-Ray och DVD spelare av märket SAMSUNG Länk Jag har även testat i min kompis DVD spelare och i hans dator. Fungerear inte där heller. Ska jag konvertera och bränna i nåt annat format eller hur ska ja göra för att kunna titta på filmen från skivan? Tacksam för svar :) Alla DVD-spelare klarar inte avi-filer, utan bara "riktiga" DVD-filmer. Du kan göra en "riktig" DVD-film med t.ex Sony DVD Architect. Observera att en "riktig" DVD-film är ca. 4 ggr större än en vanlig avi-film. De e lungt, filen är på ca 700 mb och skivan är på 4.7 gb. Men är de programet gratis? Nej, men det finns säkert andra program om det måste vara gratis... Som tex..? Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.