dannike Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Tja! jag behöver lite hjälp med ett problem med mitt halo 2. jag kör då windows 7 X64 då jag har 4 gig ram datorn är nu knappt en månad gammal. jag får det fina felmeddelandet att sldl_dll.dll inte är utformat för windows eller innehåller fel eller ngt sånt Behöver hjälp snarast då jag ska lana detta spel inom en vecka! //dannike a.k.a Rickythemaniac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Tja! jag behöver lite hjälp med ett problem med mitt halo 2. jag kör då windows 7 X64 då jag har 4 gig ram datorn är nu knappt en månad gammal. jag får det fina felmeddelandet att sldl_dll.dll inte är utformat för windows eller innehåller fel eller ngt sånt Behöver hjälp snarast då jag ska lana detta spel inom en vecka! //dannike a.k.a Rickythemaniac Är du helt jävla körd eller? Komma med ett 4 års gammalt spel till Windows 7?!!!! Windows 7 är jävligt för nytt för Halo Bög Halo 1 och halo 3+ är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tja! jag behöver lite hjälp med ett problem med mitt halo 2. jag kör då windows 7 X64 då jag har 4 gig ram datorn är nu knappt en månad gammal. jag får det fina felmeddelandet att sldl_dll.dll inte är utformat för windows eller innehåller fel eller ngt sånt Behöver hjälp snarast då jag ska lana detta spel inom en vecka! //dannike a.k.a Rickythemaniac Är du helt jävla körd eller? Komma med ett 4 års gammalt spel till Windows 7?!!!! Windows 7 är jävligt för nytt för Halo Bög Halo 1 och halo 3+ är bra! Är Halo 2 "bög" eller är OP "bög"? Jäkla dålig attityd. Är det "Halo 2 for Vista"? För jag har spelat det på min W7 dator. Men inte gick det utan problem, nejdå. Fick också något felmeddelande, kanske rent av har det kvar.. Där har vi det. Efter en massa googling och posting i en massa forum så hittade jag lite guider. Antagligen finns fler med samma problem, så det är bara att börja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg