TheKingOfEvil Skrivet 21 April 2004 Rapport Skrivet 21 April 2004 glom utväklas till vileplome med lafston ellrt så kan man utväkla glom till belasum med sunstone :)
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Skrivet 21 April 2004 det e på ruby... tror iaf vi snacka om sapphire... och sen så e det så att vi snackar om nån av R/S så vi ska inte dra in Sunflora... det enda sättet att få den på R/S är med gameshark eller FR/LG!!
x255z3d Skrivet 22 April 2004 Rapport Skrivet 22 April 2004 dem jag har utväcklat med stenar är: lombre-ludicolo(water) nuzleaf-shiftry(leaf) skitty-delcatty(moon) gloom-vileplume(leaf) gloom-bellossom(sun) jigglypuff-wigglytuff(moon) staryu-starmie(water) vulpix-ninetales(fire) pikachu-raichu(thunder) jag tror att det var alla som man utväcklar med sten på spelet
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 April 2004 Rapport Skrivet 22 April 2004 vulpix blir Ninetales med Fire stone
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Skrivet 22 April 2004 han skrev det! jag låter mina kompisar utväckla dem och sen byta och byta tillbaka dem... men jag ska skaffa en belossom eller villeplum... tror det bler belossom...
pontus Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Skrivet 23 April 2004 jag har oxå en gloom men jag vet inte om jag ska utväkla den till vileploom eller bellasom! är non av dom bättre en den andre?
Smaragd Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 villeplum lär sig inget... men belossom lär sig solar beam.... men utväckla inte den till nån av dem förens du lärt dig petal dance... tror det e på lv 44... kommer inte ihåg... jag hade tagit belossom... för psychic e super mot villeplum som e poison men inte mot belossom som bara e gräs... (villeplum är både poison och gräs..)
x255z3d Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 :) fixa två gloom och utväckla till båda :) ( :D så gjorde jag för jag försöker få alla pokémon på spelet jag har bara 15 kvar :D )
Rekommendera inlägg