Roserade53 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag har just nu : Pidgeot lv 55 toxic, Steel Wing, Aerial Ace, Secret Power. Charizard lv 59 Flamethrower, Dragon Claw, Wing Attack, Iron Tail. Nidoking lv 57 Earthquake, Brick Break, Mega Horn, Rock Slide. Aerodactyl lv 56, Hyper Beam, Ancient Power, Wing attack, FlameThrower. Lapras lv 58 Psychic, Hydro Pump, Ice-Beam, Body Slam. Vad borde jag förbättra eller vilka attcker ska jag byta ut? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag har just nu : Pidgeot lv 55 toxic, Steel Wing, Aerial Ace, Secret Power. Charizard lv 59 Flamethrower, Dragon Claw, Wing Attack, Iron Tail. Nidoking lv 57 Earthquake, Brick Break, Mega Horn, Rock Slide. Aerodactyl lv 56, Hyper Beam, Ancient Power, Wing attack, FlameThrower. Lapras lv 58 Psychic, Hydro Pump, Ice-Beam, Body Slam. Vad borde jag förbättra eller vilka attcker ska jag byta ut? :) Skaffa zapdos!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Vaför har du 2 flying??? Skaffa en Alakazam! bästa pokemonen ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 13 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Zakuza: har funderat på de, vore bra mot första tränaren i ligan :) Viruz256: Jo skulle ju lätt ha gjort de om jag kunnat trada, Vore inte fel med en alakazam med attackerna: Psychic, Shadow Ball, Thuderbolt, Recover.... :) FIXAR Zapdos istället då!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Zakuza: har funderat på de, vore bra mot första tränaren i ligan :) Viruz256: Jo skulle ju lätt ha gjort de om jag kunnat trada, Vore inte fel med en alakazam med attackerna: Psychic, Shadow Ball, Thuderbolt, Recover.... :) FIXAR Zapdos istället då!:) Hyperbeam ist för shadow ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 13 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 jo kanske de :) men vad ska man ha för moveset på zapdos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Zakuza: har funderat på de, vore bra mot första tränaren i ligan :) Viruz256: Jo skulle ju lätt ha gjort de om jag kunnat trada, Vore inte fel med en alakazam med attackerna: Psychic, Shadow Ball, Thuderbolt, Recover.... :) FIXAR Zapdos istället då!:) Hyperbeam ist för shadow ball Nej. Hyper Beam är Physical, men Alakazam har mycket högre SpA än Atk. Dessutom gör två-turns-kostnaden på Hyper Beam att den blir ganska onödig (i den här generationen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Zakuza: har funderat på de, vore bra mot första tränaren i ligan :) Viruz256: Jo skulle ju lätt ha gjort de om jag kunnat trada, Vore inte fel med en alakazam med attackerna: Psychic, Shadow Ball, Thuderbolt, Recover.... :) FIXAR Zapdos istället då!:) Hyperbeam ist för shadow ball Nej. Hyper Beam är Physical, men Alakazam har mycket högre SpA än Atk. Dessutom gör två-turns-kostnaden på Hyper Beam att den blir ganska onödig (i den här generationen). Hyperbeam är special... Jaha... den hade blivit nerfad sen generation 1... Då skadade den 300( halverade deffen på motståndaren) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Zakuza: har funderat på de, vore bra mot första tränaren i ligan :) Viruz256: Jo skulle ju lätt ha gjort de om jag kunnat trada, Vore inte fel med en alakazam med attackerna: Psychic, Shadow Ball, Thuderbolt, Recover.... :) FIXAR Zapdos istället då!:) Hyperbeam ist för shadow ball Nej. Hyper Beam är Physical, men Alakazam har mycket högre SpA än Atk. Dessutom gör två-turns-kostnaden på Hyper Beam att den blir ganska onödig (i den här generationen). Hyperbeam är special... Bara i Gen 4. I alla andra generationer är den physical för att Normal-attacker alltid är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 14 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 MoveSet till Zapdos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Drill Peck Thunderbolt Det enda som krävs imo. Varför jag inte har med Thunder är därför att den kan missa. [a] Redigerat 14 Mars 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 MoveSet till Zapdos? Drillpeck Thunder Thunderbolt Rain dance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg