Sidney Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Installerade spelet på nytt efter att jag inte har kört det på ett bra tag. Allt fungerar fint och jag har patchat till 1.5. Har dock ett problem. När jag ska joina matcher stannar laddningen på 62% hela tiden. Oavsett server. Någon som vet vad felet kan vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Testa att vänta ett tag,min brukar också fastna där ibland. Tålamod min vän B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Stäng av brandväggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 men du kommer in på servern efter ett tag va? För så där är det för mig och alla jag känner, så det är något speciellt tungt den laddar då antagligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 62% fastnar det ofta på mig också om jag ändrar videoinställningarna eller installerat en ny patch, ha tålamod, spelet optimeras bara till dina nya inställningar, sen kommer det gå som smått när det är klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg