Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 ok nu räcker det vänta du bara 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag vet inte ens vad det du pratar om är, men jag antar att det är för att det inte är nog populärt. ok nu räcker det vänta du baraJag tror inte att han blir särskilt rädd. Ärligt talat så kunde jag knappt läsa vad du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) vadå inte nog populärt han var dum mot mig jag är dum mot honom så är livet Redigerat 16 Mars 2010 av overlord1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 vadå inte nog populärt han var dum mot mig jag är dum mot honom så är livetHan var inte dum, han försökte att få dig att inse sanningen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 och fortfarande taskigt sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 och fortfarande taskigt sagt Du var inte elak, inte han heller. Sanningen kan ibland vara grym men du måste inse det bara ok? Lär dig skriva ordentligt med stor bokstav, punkt, komma och frågetecken sen kom tillbaks till fuska.se, annars blir du bara mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 ok så det är inte dumt att mobbas bra då vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 håll er till topic... jag antar att B Daman osv kan klassas som wannabes eller något för Pokemon, Digimon och Beyblade blev ju mer eller mindre en STOR succé (stavning?) då kom folk på att wow dom drar nog in pengar vi kommer på något dåligt å kanske blir så stora men... så blev det ju inte :S känns inte som att B Daman har någon story som är intressant till skillnad från tex pokemon? det här var bara min teori så tack för mig / link1 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 då borte dom inte ha gjort b daman filmer på norska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 då borte dom inte ha gjort b daman filmer på norskaMen seriöst, tänk lite... B daman eller vad fan det nu hette är väl mer populärt i Norge, eller så trodde dem att de skulle kunna tjäna pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Hallå b daman filmen med norsk tal finns i sverget det är svensk text då borte dom liga lätt kunat göra en på svenska också har sätt några b daman filmer på svenska men det står bara går ej att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Hallå b daman filmen med norsk tal finns i sverget det är svensk text då borte dom liga lätt kunat göra en på svenska också har sätt några b daman filmer på svenska men det står bara går ej att köpalär dig läsa då...;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.