Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har läst alla era förklaringar till detta, men fattar inte hur man gör. Kan ni berätta i detals hur man gör och så?? För jag funderar på att göra det med en kompis.

tack för svar

Skrivet

Det går ut på att du skickar ett inbjudnings brev till en kompis, han/hon får 10dagar(tror jag) gratis att spela på, om han/hon sedan köper wow så får ni 3 gånger så mycket exp som i vanliga fall, ni kan summa varandra en gång i timmen och lite sånt.

Skrivet

Varje 2 levlar ni tar får den som blir recruitad rätten och ge ut en level.

Du kan endast granta till leveln du har nått, du kan max granta 30 levlar på en gubbe.

Obs! Du kan inte granta från 50 till 80 t.ex, du kan bara granta upp dig till lv60.

Skrivet

ok, men hur GÖR man för att fixa detta? liksom, ska man göra ngt på acc management eller något, fattar fortfarande inte hur man GÖR.

Skrivet (redigerat)

Allt händer automatiskt när han har uppgraderat sitt account. När ni är i party så höger klickar du på hans icon så får du lite extra alternativ där, t.ex. granta lvl. För att summon varandra så trycker du upp friendlist och där brevid hans namn ska der finnas en vit boll, klicka på den så komma du börja casta summon. Detta håller i 90dagar och du kan raffa hur många gubbar du vill under denna period.

Redigerat av BigAfro
Skrivet

Så, man bara ger den lappen man får i varje gamecard paket där det står en massa bokstäver och siffror??

Inte äre väl Guestpass ;)
Skrivet

Hehe, så om jag har fattat det rätt så ska man: Ge ''guest pass key'' till en kompis så får han tio dagar, sen gör han ngt på acc management så att han kan fortsätta på riktigt, och då har vi 3x exp kan summona varandra, sen kan den jag gav guest pass key till ge en lvl till en annan av mina gubbar varannan lvl. och sen fick man väl en 100% mount med??

har jag missat ngt??:P

Skrivet

Du går in på account management och loggar in på ditt account. Sen letar du efter RAF någonstans där och klickar. Nu så ska du skriva din kompis hotmail, då skickas en kod till honom (till hans hotmail). När han gör ett account ska han använda den koden. Sen är det bara att köra på som vanligt.

Skrivet (redigerat)

Okej, har hittat nu=)

en sista fråga, kosar det något att ändra från 10dagars till riktigt och hur gör man??

Tack så jätte mycket för alla svar:)

Redigerat av PH123
Skrivet

Okej, har hittat nu=)

en sista fråga, kosar det något att ändra från 10dagars till riktigt och hur gör man??

Tack så jätte mycket för alla svar:)

Han köper väl ett gamecard.
  • Skapa ny...