Hoppa till innehåll

Battlefield Bad Company 2

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli
Skrivet

Tycker ni jag ska köpa Battlefield Bad Company 2 till Xbox? Jag har en Xbox live kod i 2 månader och så kan jag kanske köpa 1 år. Men när 2 månader har gått ut och jag inte får köpa 1 års, Då suger ju mitt Xbox igen. För Xbox värkar ju vara värdelöst utan Live.

Men om jag köper till dator så kanske jag inte kan köra på bästa grafik och min tv är dålig. Men man kan ju spela multiplayer helt gratis där ju.

Gäst jeppedoli
Skrivet

Men jag f¨r bara runt 20 - 30 fps. Men om jag får 92 fps på Mw2 klarar jag bad company med eller?

Gäst jeppedoli
Skrivet

Intel Pentium T4400

Ati Mobility Radeon™HD 4650

15.6" HD LCD

4Gb Ram, 1066 Mhz

500 Gb hårddisk

DVD Super Multi DL drive

Men asså ska jag köpa battlefield och live till mitt xbox eller ska jag köpa det till dator? :angry:

Skrivet

Intel Pentium T4400

15.6" HD LCD

4Gb Ram, 1066 Mhz

500 Gb hårddisk

DVD Super Multi DL drive

Men asså ska jag köpa battlefield och live till mitt xbox eller ska jag köpa det till dator? :angry:

Den kommer knappt klara Bad Company 2 på låg upplösning och den klarar verkligen inte crysis på högsta med 20-30fps. Snarare 10-15 fps på medium?

Skrivet

Intel Pentium T4400

15.6" HD LCD

4Gb Ram, 1066 Mhz

500 Gb hårddisk

DVD Super Multi DL drive

Jävlar vad stor skärm du hade.

Men nej, tror int att du klarar spelet med dessa spec o:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...