ImbazFuhrer Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Tjena, jag undrar bara om det finns något spel till PS3 där man kan spela online med två personer vid samma konsoll? Något FPS typ. (Jag vet att det går med LBP, men det är bara så 2008. :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Tjena, jag undrar bara om det finns något spel till PS3 där man kan spela online med två personer vid samma konsoll? Något FPS typ. (Jag vet att det går med LBP, men det är bara så 2008. :lol: ) Tekken 6, Resident Evil 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 14 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 http://www.co-optimus.com/game.php där finns det alternativ för allt. Coop online, coop offline, coop singleplayer osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Resistance 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 http://www.co-optimus.com/game.php där finns det alternativ för allt. Coop online, coop offline, coop singleplayer osv.. Oooh.... Tackar! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Killzone 2, bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 ARmy ogf 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Uncharted 2, man kan köra coop arena (3 spelare) och man kan köra korta missions (3 spelare). Redigerat 15 Mars 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Killzone 2, bästa Svårt som fan bara. Alltså, att få alla trophies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.