laxan96 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Vilket spel ska jag välja mellan Battlefield Bad Company 2 och Call of Duty Modern Warfare 2? Jag brukar alltid kunna bestämma mig, fast denna gången får jag fråga er PS:spelar mest i onlineläge och så testade bad company 2 betan men jag ttcyker rank och sådant var lite dåligt. Redigerat 15 Mars 2010 av laxan96 Citera
GangsterTwist Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Vilket spel ska jag välja mellan Battlefield Bad Company 2 och Call of Duty Modern Warfare 2? Jag brukar alltid kunna bestämma mig, fast denna gången får jag fråga er Så, fixade till din text lite. Och du borde välja Bad Company 2, eftersom det har förstörbar miljö och en grym multiplayer atmosfär/stämning när man spelar. Medans Modern Warfare 2 har väldigt kort singleplayer och ganska frustrerande multiplayer enligt väldigt många, t.ex. campers och dålig respawn. Redigerat 15 Mars 2010 av GangsterTwist Citera
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Man kan säga att MW2 är mer som CS medans BC2 är mer taktiskt. Citera
Ghostbuster9 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 På Modern Warfare 2 finns flera spelare uppdrag och mycket annat som inte Bad Company 2 har! Så jag tycker Modern Warfare 2! Citera
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Man kan säga att MW2 är mer som CS medans BC2 är mer taktiskt.Jepp, ingen taktik i MW2. BC2 är det mer som i ett riktigt. mer känsla, passion ;) :lol: Citera
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Skippa båda två. och köp Killzone 2imo Citera
laxan96 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2010 om modern warfare 2 är som CS så ska jag inte ha det jag menar alltså att allting fungerar typ som i CS för jag hatar CS. fråga ej varför vi behöver ej fra upp en diskution om det. Citera
ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 På Modern Warfare 2 finns det flera spelare,mer uppdrag och mycket annat som inte Battlefield: Bad Company 2 har! Så jag tycker Modern Warfare 2 är bättre! Infinity Ward satsade mer pengar på reklam för MW2 än vad dom gjorde på online läget... :D Citera
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Du satsar mer tid på att hitta på en massa bullshit om något du inte vet än att faktiskt spela spelet. Citera
GangsterTwist Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Om det inte hade varit just CoD så hade troligen spelet (mw2) fått sämre recensioner m.m. imo.. Ifall ett annat spel en just MW 2 hade haft 4-5 timmar gameplay i singleplayer så hade recensionerna sågat det även hur bra de än skulle vara, allafall varit negativa emot det. Fast i MW 2 säger de bara att de var bra, eftersom de var så kul att de inte behövde vara långt. Stöder inte de argumentet någonstans. Vill ju ha ett långt spel, som givetvis har bra gameplay också. Lite offtopic men ändå. Tycker inte MW2 förtjänade all success de fick, men såklart är de ett hyfsat bra spel, dock känns de som alla CoD spel är samma sak om och om igen. Och ghostbusters de finns inte mycket mer man kan göra i MW 2 än vad man kan göra i BC2, plus att MW 2 singleplayer är drygt kort, och multiplayern är frustrerande. Sedan skulle jag inte jämnföra CS med MW 2, inte lika någonstans, CS är ganska taktiskt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.