Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Om det inte hade varit just CoD så hade troligen spelet (mw2) fått sämre recensioner m.m. imo..

Ifall ett annat spel en just MW 2 hade haft 4-5 timmar gameplay i singleplayer så hade recensionerna sågat det även hur bra de än skulle vara, allafall varit negativa emot det.

Vad har du läst för veka recensioner? I de flesta står det att den korta SP'n drar ner rejält
Skrivet

Om det inte hade varit just CoD så hade troligen spelet (mw2) fått sämre recensioner m.m. imo..

Ifall ett annat spel en just MW 2 hade haft 4-5 timmar gameplay i singleplayer så hade recensionerna sågat det även hur bra de än skulle vara, allafall varit negativa emot det.

Vad har du läst för veka recensioner? I de flesta står det att den korta SP'n drar ner rejält

Tvärtom, var har du hört dessa bra recensioner som säger att de är dåligt med SPn. :P

Då menar jag verkligen på samma sätt som de drar ner andra spel för samma sak, och inte typ där de backar upp det med postivita saker för att dölja den stora besvikelsen.

Det är allafall min personliga uppfattning som jag fått, kommer inte direkt ihåg alla recensioner jag kollat på eller läst, så jag kan inte direkt lista upp dom för dig, även fast jag skulle vilja.

Skrivet

Tvärtom, var har du hört dessa bra recensioner som säger att de är dåligt med SPn. :P

Då menar jag verkligen på samma sätt som de drar ner andra spel för samma sak, och inte typ där de backar upp det med postivita saker för att dölja den stora besvikelsen.

Det är allafall min personliga uppfattning som jag fått, kommer inte direkt ihåg alla recensioner jag kollat på eller läst, så jag kan inte direkt lista upp dom för dig, även fast jag skulle vilja.

"Criticisms of the game are directed towards a variety of aspects, but focus on the short length of the single player campaign. IGN's Mark Bozon remarks that the single-player of "Modern Warfare 2 is surprisingly short, and doesn’t live up to the standard set by previous Call of Duty games.""
Skrivet

Tänkte mest på att man behöver snabba reflexer och är tvungen att sikta rätt under press.

Oj, jag glömde visst att ta upp det här med siktet, det går inte göra en seriös HS...

I've got the game, i've played the game, and i hate the game.

Det är spelet som är bullshit, inte mina överdrivna åsikter.

Skrivet

Tänkte mest på att man behöver snabba reflexer och är tvungen att sikta rätt under press.

Lite skillnad på mus och ps3 kontroller dock, ja vi pratar ju i PS3 forumet så jag antar att han skulle köpa MW2 till PS3.

Så likheten med CS minskar mer och mer B)

CS är/var ett riktigt bra spel, MW2 njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skulle inte tro de va.

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Jadu, CoD Mw2 är liksom ''Every man for himself. inte mycket taktik alls. alla springer o dödar.

medans i Battlefield så kan du hoppa in i pansarvagnar med dina polare och spränga sönder husen och massa annat.

Snöscooter är det ända man kan åka i Cod, medans drygt 10+ olika fordon i Battlefield.

Gummibåt också lägger ZaaalZaa till

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat av Rhino

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...