a09z Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Hej! är så att jag har kommit till en viss level ddär kan man gå till en gubbe men vad gr man hos han sjatar bara händer inget. plzzz kan ni kommenter detta så jag kan gra uppdragen eller vad det är TACK!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Ursäkta? :S Kan du ta det lite lugnt när du skriver? Förstår endast att du har någon version av GTA. Och att du ska till en gubbe. Vilket GTA är det? Vad heter gubben? Vad är problemet? Svara på det och återkom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Hej! är så att jag har kommit till en viss level ddär kan man gå till en gubbe men vad gr man hos han sjatar bara händer inget. plzzz kan ni kommenter detta så jag kan gra uppdragen eller vad det är TACK!! Ursäkta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Ursäkta? :S Kan du ta det lite lugnt när du skriver? Förstår endast att du har någon version av GTA. Och att du ska till en gubbe. Vilket GTA är det? Vad heter gubben? Vad är problemet? Svara på det och återkom. Oj?? glmde visst det :unsure: . spel: gta liberty city. gubbe: vet inte en kille där det står på kartan typ R kommer inte ihåg. problemet. fattar inte vad man ska göra bara sjatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Antingen GTA 3 eller Liberty City Stories då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Antingen GTA 3 eller Liberty City Stories då...ja stories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Antingen GTA 3 eller Liberty City Stories då...ja stories Jaha? kan du inte bara säga det på en gång då a09z? Då hade det vart jävligt mycket lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg