Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Tjena! Hur mkt skulle jag kunna få för min dator? Info: * Processor: Intel Core 2 Duo processor T5550 1.83 GHz, Rated at 2.745 GHz * Grafikkort: ATI Mobility Radeon HD 2500 XT Hypermemory, Up to 1024 MB. Tror att det för tillfället är 256MB. * Internminne: 2 GB DDR2 * Skärm: 15.4" WXGA Acer CrystalBrite LCD * Hårddisk: 250 GB HDD Övrigt: * DVD-Super Multi DL * 802.11a/b/g WLAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Redigerat 15 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Gör det om du känner för att lura din "kompis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Du har ej svarat på hans fråga. Men jag tror det är en laptop, en hårddisk med 250GB och en stationär dator låter ej vettigt. Tror du kanske skulle få 2000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Gör det om du känner för att lura din "kompis". Jag har ju endå aldrig lurat honom, han kom med förslaget. Och ja, det är en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Gör det om du känner för att lura din "kompis". Om det är kompisen som har lagt ett bud så lurar han ju inte sin kompis..Ontopic, Om du har lite tur så runt 2k kan du nog få för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Gör det om du känner för att lura din "kompis". Om det är kompisen som har lagt ett bud så lurar han ju inte sin kompis..Ontopic, Om du har lite tur så runt 2k kan du nog få för den. Jag definierar det som att TS lurar sin kompis som förmodligen inte riktigt har en aning om prestandan. Målar jag en sten guldig och står och viftar med den och sen köper någon den för 5k, då skulle iallafall jag känna att jag lurade personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är det en laptop? Typ 2,5 ifall du har tur. Haha, har en kompis som vill köpa den för 4k :D. Ska nog skynda mig att sälja den till honom innan han kommer på vad han har gått med på xD Gör det om du känner för att lura din "kompis". Jag har ju endå aldrig lurat honom, han kom med förslaget. Och ja, det är en laptop. Du lurar ändå han.Din kompis är väl inte så datorkunnig och vet inte vad han ger sig in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Mjo, det känns nog inte riktigt rätt endå, jag ska iaf säga att han får den för 3k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.