Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 En scen från Sagan Om Ringen, härskarringen, man blir ganska rörd när man kollar på denna scen. Den är sorglig, från början till slut. Vill höra era åsikter, tycker ni denna scen är sorglig, eller inte är den det alls? När Boromir, The Son Of Gondor blir dödad av en orch! :( Jag fixade ihop denna video, men dock får jag inte lägga ut på den på YouTube. Här har ni videon: http://rapidshare.com/files/363826800/PPPP.rar.html Onödig tråd eller inte, ni får tycka vad ni vill. Vill bara höra era åsikter om denna scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Borde du inte varna för spoilers? De flesta har nog sett LOTR trilogin men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of GondorHatade jag, så jag blev bara glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of GondorHatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Det var väl hans roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Missförstå mig inte nu, jag gillar inte hjältarna som typ legalas, jag är mer för de onda, men Boromir får mig att lacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Missförstå mig inte nu, jag gillar inte hjältarna som typ legalas, jag är mer för de onda, men Boromir får mig att lacka Så du är mer den onda typen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Missförstå mig inte nu, jag gillar inte hjältarna som typ legalas, jag är mer för de onda, men Boromir får mig att lacka Så du är mer den onda typen? Han säger att han inte gillar en karaktär, big shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.