SNUFFINATOR Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Bajs, det här är min första stationära dator så jag har haft lite krångel (: Men nu är det så att alla mina program , spel m.m har jag på C: , medans jag bara har bilder och musik i D: . Men D: har mera space än C: så hur ska jag få alla program till D: ? Går det med att bara flytta över Program mappen med alla program dit eller måste man göra något annat? http://img687.imageshack.us/img687/2641/kall0.jpg Citera
Garone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Rekommenderar inte att göra det... Kommer uppstå en massa problem med registret då. Citera
Gäst DarkLight Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Rekommenderar inte att göra det... Kommer uppstå en massa problem med registret då. Det är sant. Han får skapa två lokala diskar när han omformaterar datorn? Två partitioner, dvs? Citera
Garone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Varför omformatera över en sådan bagatell? Citera
KalphiteQ Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Eller så skiter du i att installera mer på C disken? Du har inte ens disken halvfull. Det kan knappast vara ett problem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.