Pomegranate Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Port Forward Gå in på länken, hitta din router och följ stegen. OK jag har portfowardat steam servers på den hemmsidan Men det funkar fortfarande inte. Nån som kan hjälpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Port Forward Gå in på länken, hitta din router och följ stegen. OK jag har portfowardat steam servers på den hemmsidan Men det funkar fortfarande inte. Nån som kan hjälpa. okej vad heter din router eller vad för skit du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Thomson model: tg 585 v7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Thomson model: tg 585 v7Här har du guiden! http://portforward.com/english/routers/por...5v7/default.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Vi har samma router eller så har jag en annan version, Men jag har också problem med att öppna portar. Men använder dom inte just nu ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 om ni vill ha hjälp kan jag försöka fixa det via teamviewer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Thomson model: tg 585 v7Här har du guiden! http://portforward.com/english/routers/por...5v7/default.htm Jag har redan hittat den men om du går i där så finns ett ställe där man ska skriva sin IP i internet browsern Det funkar inte har till och med översatt sidan med hjälp av google Förstår inte riktigt vad man ska göra Redigerat 24 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 prova skriva, routerlogin.net Ofc i url tabben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Har öppnat Counter Strike porten percis som de sa men det funkar ej Det finns en Steam Server port också ska jag öppna den med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Har öppnat Counter Strike porten percis som de sa men det funkar ej Det finns en Steam Server port också ska jag öppna den med? Prova att högerklicka på själva genvägen till HLDS och sedan skriva in -console -ip ( din riktiga ip inte lan ip ) +map ( bana ) -port 27015 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Du ska gå in här: http://ipchicken.com/ Ta ditt IP och klistra in det i adressfältet (Där du skriver in www.fuska.se) Då kommer du direkt till din router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Har gjort allt ni sagt men funkar ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg